"Enter"a basıp içeriğe geçin

Nokia 5800 V60.0.003 Güncellemesi Yapamayanlar !!

Yaklaşık 3 aydan fazla bir süre önce yayınlanan Nokia 5800 V60.0.003 güncellemesi bazı telefonlarda hala kullanılamıyor. Bu sorun benim telefonumda da vardı. Şimdi yeni şeyleri kullanmayı hepimiz isteriz. Ama bazen bazı nedenlerden sorunlarla karşılaşıyoruz ve yeniliklerden faydalanamıyoruz. Bugün sürekli gözüme çarptı bu güncelleme ve bende telefonu güncellemeye karar verdim. Ama dediğim gibi sorunlar çıktı ve bir türlü yükleyemedim. Daldım internete ve araştırma yaptım. Benimle aynı sorunu yaşayan bir sürü kullanıcıları gördüm. Hepimizin sorunu genele olarak uzun süre önce yayınlanan Nokia 5800 V60.0.003 Güncellemesini telefonumuza yükleyememiz. Herkes bu durumdan şikayetçi haliyle. Ben bu sorunu çözdüm ve telefonumun yazılımı güncelledim. Benim gibi hala güncelleyemeyenler için bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Öncelikle yeni yazılımla (güncelleyemeyenler için yeni diyorum) birlikte gelenlerden bahsedelim;

Neler Değişecek :

  • Yeni ve %30 daha hızlı yepyeni arayüze sahip
  • Hızlı bir tarayıcı>> Nokia Browser 7.3.1.26
  • Knetic Scolling en iyi düzeyde
  • Batarya en iyi şekilde çalışacak
  • Ovi Haritalar SR6 sürümüyle karşımızda olacak
  • Ram artacak

Performans ve hız en iyi düzeyde olacak

  • Mesajlara yeni ifadeler eklenecek
  • Müzik çalar güncellenecek
  • Flash Lite ye güzel bir ayar çekilecek
Bu özelliklerden fark ettiğim, tarayıcı hızı, telefon biraz hızlandı, tuşlar kilitlendikten sonra ekrana çıkan saat ve kaydırma butonu ile tuş kilidini açabilmemiz oldu. Mesajlara eklenen ifadeleri hala bulamadım siz bulduysanız bana da söyleyin. 🙂
Gelelim şimdi sorunu çözmeye. Aşağıdaki adımları sırasıyla deneyelim olmazsa son çare benim yaptığım gibi Product Code (Ürün Kodu) değiştirelim.
  1. Öncellikle telefonunuzdan Menü > Uygulamalar > Yaz. Günc.. den v60 yazılımını kontrol edelim. Eğer varsa oradan yükleyelim.
  2. Nokia pc suite ile varolan güncellemeler listesinden güncellemeyi deneyelim.
  3. Nokia Suite programından güncellemeyi deneyelim.  (Programın son sürümünü buradan indirebilirsiniz.)
  4. Olmazsa Ovi Suite ile güncellemeye çalışalım.
  5. Son olarak Nokia Software Updater ile deneyelim.

Eğer bunların hiç birinde başarılı olamadıysanız aşağıdaki adımları uygulayalım. Öncelikler bu program telefonun ürün kodunu (Product Code) değiştiriyor ve yeni güncellemeler bizim için açılmış oluyor. Yani cihazın ürün kodunda küçük bir değişiklik yapıyoruz.

 

  1. Şimdi şu bağlantıdan Nemesis Service Suite programını indirin ve bilgisayarınıza kurun. Kurulum, herhangi bir özel ayar istemiyor.
  2. Cihazınızı (Nokia 5800 Xpress Music) USB kablosuyla bilgisayarınıza PC Suite modunda bağlayın.
  3. Nemesis Service Suite (NSS) programını çalıştırın.
  4. Sağ üstteki büyüteç ikonuna tıklayın, sonra “Phone Info” butonuna tıklayın.
  5. Sağ tarafta yer alan “Product Data Edit” kutusunun altında yer alan “Read“a tıklayın.
  6.  Product Code kısmına yeni ürün kodunu yazın. Sağında yer alan “Enable” kutucuğunu işaretlemeyi unutmayın tabii ki. Nokia 5800 XM için kullanabileceğiniz Product Code‘ları:
    0587676: Euro2 Turkey NAVI
    0573741: Euro2 Turkey BLACK
    0559373: Euro2 Turkey BLUE
    0559083: Euro2 Turkey RED

  7. Kodunuzu yazdıktan sonra “Write” butonunu tıklayın.
  8. Bilgileri tekrar okutun, ürün kodunuzu karşılaştırın. İşlem başarılı ise programı kapatıp güncelleme işlemine geçebilirsiniz.

 

Evet arkadaşlar bütün sorun bu. Bu benim de sorunum olduğu için önce kendim denedim ve telefonuma Nokia 5800 V60.0.003 Güncellemesini yükledim. Şu an sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Sorularınızı çekinmeden yorum olarak sorabilirsiniz. Eğer yararlandıysanız bir teşekkür edin.
Arama Sonuçlari: 5800 güncelleme, 5800 v60 güncellemesi, 5800 versiyon güncelleme, v60 güncellemesi, Nokia 5800 V60.0.003 Güncellemesi indir, Nokia 5800 V60.0.003 Güncellemesi yayınlandı

146 Yorum

  1. Adsız
    Adsız 25 Şubat 2012

    sonra nasıl yükleyeceğiz

  2. Hamza BASTEPE
    Hamza BASTEPE 25 Şubat 2012

    İlk bahsettiğim maddelerden biri ile yükleyebilirsin. Ben nokia software ile yükledim mesela

  3. Adsız
    Adsız 1 Mart 2012

    kardeşim ben yaptım dediklerinin hepsini ama yinede nokia suite görmüyor

  4. Adsız
    Adsız 8 Mart 2012

    kardeşim teşekkürler denedim çalıştı.emeğine sağlık

  5. Adsız
    Adsız 10 Mart 2012

    hepsini denedim olmadi…

  6. Adsız
    Adsız 11 Mart 2012

    aynen benimde olmadı :S

  7. Adsız
    Adsız 11 Mart 2012

    usta süpersin emeğine eline koluna sağlık işe yaradı

  8. Mehmet Zafer
    Mehmet Zafer 13 Mart 2012

    4 aydır arıyorum hele şükür buldum sayende eyvallah kardeşim.

  9. Adsız
    Adsız 13 Mart 2012

    Emeğine sağlık sonunda yapabildim

  10. Hamza BASTEPE
    Hamza BASTEPE 13 Mart 2012

    Ben teşekkür ederim yardımcı olduysam. Yalnız tek ricam yoru yaparken adı/url seçeneği ile yorum yapın. Sadece adını yazsanız yeterli benim için.

  11. feryadi ozan alaca
    feryadi ozan alaca 14 Mart 2012

    herşey güzelde bn bu Nemesis Service Suite programı pcc ye nasıl yüklicem hangi yolları kullanıcam kurarken hangi seçenekleri işaretlicem bana kısaca bir bilgi verirseniz çok iyi olur şimdiden teşşekürler 🙂

  12. Hamza BASTEPE
    Hamza BASTEPE 16 Mart 2012

    Hiç bir seçeneği işaretlemenize gerek yok. Normal bir şekilde kurun. Next next deyip geçin.

  13. Adsız
    Adsız 18 Mart 2012

    arkadaşlar ben bunları yaptım yazılımı görmüyodu şimdi wireles tan görüyor ama işleniyor deyip ole kalıyor yardımcı olurmusunuz???

  14. Adsız
    Adsız 22 Mart 2012

    radyo sorununu da çözüyormu?

  15. Adsız
    Adsız 22 Mart 2012

    Ya Arkadaşlar Bence Nokia 5800 bendede var alalı 5-6 ay bile olmadı ama telefondan hiç memnun değilim artık yeni özelliklerde eklenmio onun yerine Turkcel T20 almayı planlıorum ama fiyat açısından pek bişey bilmiorum telefonda hiç bir şey yok sıfır gibi bişey ben bunu kaça verebilirim

  16. Adsız
    Adsız 25 Mart 2012

    teşekkür ederim sonunda oldu. acaba sonra tekrar kendi product codumuzu girsek sıkıntı olur mu?

  17. Adsız
    Adsız 30 Mart 2012

    Tesekkurler Cok iyi olmus.

  18. bugatti
    bugatti 2 Nisan 2012

    birader ben denedim yazdıklarını aynen fakat şu an güncelleme de yapamıyorum hiçbi türlü ayrıca bilgisayar telefonu görmüyor

  19. Adsız
    Adsız 11 Nisan 2012

    Ben dediğin şekilde yaptıktan sonra telefonumu güncellemeyi başardım bunun için teşekkür ederim fakat şuan telefon ovi haritalar ve ovi mağazayı çalıştırmıyor.Ovi haritalara girdiğimde 3-4 saniye sonra çıkıyor ovi mağazaya girmeye çalıştımda ise “Komut dosyası uyarısı” veriyor.Telefonuma bir kaç kez hard format atıp yazılımı tekrar tekrar yükledim fakat sorun hala devam etmekte.Bana acil yardımcı yardımcı olabilir misiniz?!

  20. alperen
    alperen 11 Nisan 2012

    Allah razı olsun kardeşim harbiden oldu yeni güncellemeyi indiriyorum 🙂

  21. Adsız
    Adsız 14 Nisan 2012

    EVET KARDEŞ BENDE SONUNDA GÜNCELLEDİM. EYVALLAH ELİNE SAĞLIK

  22. Adsız
    Adsız 16 Nisan 2012

    rezzak

    ya x6 nınkını nasıl yapıyoruz.. ve yeni yazılımı var mı son yazılımının ısmı nedir acaba..

  23. serdar
    serdar 25 Nisan 2012

    bu soruna bir çara bulda görelim bakıyım 🙂

    v60 dan önce hiçbir sorun yoktu.
    dediğin gibi yaptım kodu değiştirdim güncelledim.
    beklenmedik hatalar meydana geldi

    dokunmatik kafayı yedi.sağa basıyom üst işliyor

    çözüm bulda görelim 🙁

  24. Hamza BASTEPE
    Hamza BASTEPE 25 Nisan 2012

    Çözüm olarak tekrar yüklemenizi tavsiye ederim. Not olarak ben burada kendi telefonuma yaptığım güncellemeyi anlattım ve sorunsuz olarak kullanıyorum. Dediğim gibi tekrar güncelleme yaparsanız belki sorun ortadan kalkar.

  25. Adsız
    Adsız 2 Mayıs 2012

    güncelleme işlemine nerden geçiyoz o programdan mı gene

  26. mehmet
    mehmet 4 Mayıs 2012

    garantiden çıkma riski nedir

  27. serdar
    serdar 5 Mayıs 2012

    yaptım kardeşim tekrar sorun devam ediyor kaç gündür ne yapacaz peki ?

  28. Adsız
    Adsız 6 Mayıs 2012

    Başarılı, teşekkür ederim.

  29. Adsız
    Adsız 10 Mayıs 2012

    Nokia 5800 XM için kullanabileceğiniz Product Code‘larını ver mişsin ama navi ne oluyor bulu ne oluyor

  30. Adsız
    Adsız 11 Mayıs 2012

    saol navigasyon hızlandı sesi yükseldi cok bambaşka oldu teşekürler

  31. HumeyraNur
    HumeyraNur 13 Mayıs 2012

    arkadaşlar oprogramla güncelleme yapmayacaksınız.kodu kabu lettiyse progu kapatın nokia pc suite ile bağlanın.ozaman bu sürüm gözükecek güncelleyin

  32. Adsız
    Adsız 13 Mayıs 2012

    Dediklerini birebir yaptım telefona güzncelleme geldi açıyrum biraz bekliyor sonra işliyor diyor ve saatlerce şekilde bu devam ediyor bi yardım olursun

  33. NSS benim telefonu görmüyor. Suit modunda açmaya tıklıyorm fakat program görmüyor benim telefonu kodu değiştirmenin başka yöntemi varmı ?

  34. Adsız
    Adsız 20 Mayıs 2012

    Abi çok sağol çok işime yaradı 2 saattir başka çözüm yolları deniyodum boşu boşuna, şimdi indiriyor güncellemeyi…çok teşekkür ederim

  35. abdullah
    abdullah 20 Mayıs 2012

    allah razı olsın gardaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  36. Hikmet
    Hikmet 21 Mayıs 2012

    kardeş ellerine sağlık hallettim.ama bişey sorucam bu değiştirdiğimiz koddan dolayı herhangi bi sorun çıkmaz demi?

  37. veppi
    veppi 23 Mayıs 2012

    teşekkür ederim dostum gerçekten sorunu çözüyor

  38. Adsız
    Adsız 24 Mayıs 2012

    ben yaptım ama yedeklerken bir sorun oluştu diyor bilen var mı nasıl yapacağım
    ?

  39. Adsız
    Adsız 27 Mayıs 2012

    emeği geçen arkadaşlara çok tşk.ler. değiniz şekilde yaptım sorunsuz güncellendi:)

  40. Adsız
    Adsız 21 Eylül 2012

    eline ayağına sağlık kardeşim Allah razı olsun valla ne diyim başka. senn sayende yaptım. Çok teşekkür ediyorum.

  41. Adsız
    Adsız 30 Eylül 2012

    çok saol işe yaradı …

  42. Adsız
    Adsız 13 Ekim 2012

    Teşekkürler kardeşim, nemesis service suit ile tarif ettiğin şekilde yaptım oldu. Güncellemeyi indiriyorum şimdi 🙂

  43. umut
    umut 2 Kasım 2012

    dedigin sekilde yaptım oldu tesekkürler basarılı bir calısma olmus

  44. Adsız
    Adsız 20 Kasım 2012

    arkadaşım teşekkürler bende aynı dediğin şekilde denedim oldu emeğine saygı…

  45. Adsız
    Adsız 28 Kasım 2012

    kardeşim Allah senden binlerce kez razı olsun ellerine sağlık çk tşk.ettm:))))

  46. Adsız
    Adsız 3 Aralık 2012

    sağol sorun çözüldü

  47. Tuçe
    Tuçe 22 Aralık 2012

    Çok sağol en güzel şekilde anlatmışsin emeğine sağlık. Ama ben bu güncellemeyi sırf kaydırma tuş kilidi ve mesajlarda yüz ifadesi için yapmıştım. Tuş kilidi çok güzel oldu ama yüz ifadeleri yine yok 🙁

  48. Adsız
    Adsız 5 Ocak 2013

    arkadaşım bende kurdum ama türkçe değil nss yi kulandım ama error veriyor türkçe diline nasıl çevirebilirim

  49. Adsız
    Adsız 8 Ocak 2013

    kardeşim ben nss de dediklerini yaptım yine olmadı nasıl yapacam bunu

  50. Adsız
    Adsız 10 Ocak 2013

    kardeşim bndede error verdi read e tıkladıktan sonra bi bilgin varmı bu konuda?

  51. Adsız
    Adsız 11 Ocak 2013

    teşekkürler

  52. Adsız
    Adsız 1 Şubat 2013

    telefonun rengine göre mi product codu giriyoruz

  53. Adsız
    Adsız 2 Şubat 2013

    nokia software updater den nasıl yüklüceğiz

  54. Adsız
    Adsız 4 Şubat 2013

    nokia softwareden yüklemek için nss yi kullanıyor muyuz yoksa sadece software den yükleyebilir miyiz

  55. Adsız
    Adsız 6 Şubat 2013

    Allah razı olsun abi ne diyim :)))

  56. Adsız
    Adsız 15 Şubat 2013

    son adımı uygulamak istemiyorum diğerleri de olmuyor

  57. ismail
    ismail 23 Şubat 2013

    Ellerine sağlık şimdi yüklüyorum v60 sürümünü çok teşekkür ederim

  58. Adsız
    Adsız 28 Şubat 2013

    kardeş,m dediğin herşeyi yaptım daha sonra telefondan yazılım güncellemelerine girip güncelle diyorum işleniyor diyor daha sonra hiç bişey gelmiyor bir yardım etsene

  59. Adsız
    Adsız 3 Mart 2013

    Çok teşekkürler.. Emeğinize sağlık…

  60. gecelerin prensi
    gecelerin prensi 6 Mart 2013

    ya benim ikide bir bağlantı kesildi diyor oci ile telefondan yapmaya çalıştığımda işleniyor diyor orda kalıyor kapanıyor

  61. Onur Yıldız
    Onur Yıldız 8 Mart 2013

    Tuş kilidi değişecek diyorlardı öyle birşey var mı?

    ve teşekkürler.

  62. Adsız
    Adsız 13 Mart 2013

    Bilgileri tekrar okutun, ürün kodunuzu karşılaştırın. İşlem başarılı ise programı kapatıp güncelleme işlemine geçebilirsiniz. bunu derken ne demek ıstedın kardesım

  63. k.w.
    k.w. 14 Mart 2013

    Arkadaş Allah razı olsun ya. onca zaman aradım uğraştım çıldırdım pes etmiştim bugün rastgele gezerken bu yazıyı gördüm. mübarek adamsın ver ellerinden öpeyim:) ciddi ciddi teşekkürler

  64. adam ol
    adam ol 16 Mart 2013

    buluyor v60 fakat yüklerken bağlantı kesiliyor,ndn kesiliyor telefon kapandıgı için daha sonra iptal ediliyor otomatikmen ,help me

  65. yusuf yıldız
    yusuf yıldız 17 Mart 2013

    Allah razı olsun kardeş … uzun bir süredir telefonum büyük sorun yaşatıyordu, sayende bundan kurtulmus oldum…teşekkürler:=)

  66. Adsız
    Adsız 17 Mart 2013

    ben en son önerdiğin programda 5. adımda takılıyorum sol alt kosede error yazıyor yardım edersen sevinirim

  67. Adsız
    Adsız 18 Mart 2013

    kardeş wırite valus done yazıyor bu neden olmuyor ?????
    bu arada iii bişey ama olmuyor 😉

  68. halil tunç
    halil tunç 20 Mart 2013

    nemesis service suite prograımını pc ye yükledim fakat kodu yazdıktan sonra write 'ye bastıgımda error veriyor yardımcı olurmusunuz ? teşekkürler

  69. Gökay Yerbağ
    Gökay Yerbağ 30 Mart 2013

    Emeğine sağlık kardeşim hiç bir yere yorum atmam normalde ama bunu hakedenlerdensin 🙂

  70. Adsız
    Adsız 7 Nisan 2013

    Bütün kodları denedim ama sürüm çıkmadı bu konuda yardımcu olursanız sevinirim

  71. Adsız
    Adsız 9 Nisan 2013

    yine de bu sürüm gözükmüyor

  72. Adsız
    Adsız 15 Nisan 2013

    Alpaslan çelik
    nokia software update programı gördü ve şu anda indirmekteyim. neler olucak görücez 😀

  73. erdal
    erdal 15 Nisan 2013

    hamza kardes ılk once emeğe saygı

  74. erdal
    erdal 15 Nisan 2013

    tesekkeu ederım sana on numara oldu suan telefon

  75. Adsız
    Adsız 16 Nisan 2013

    çok teşekkürler ama arayüzde nasıl bir değişiklik var daha far edemedim 😀 ama yinede sağ ol

  76. Lynkeus
    Lynkeus 10 Mayıs 2013

    Ben de kurulumu yapabilenlerdenim. Başta sorun yaşıyordum.NSS ile kod işini yaparken Error alanlar mevcut tellerdeki sürümü tekrar yüklesinler. Daha sonra arkadaşın anlattıklarını sırasıyla yapsınlar işlemler tıkır tıkır ilerliyor. Teşekkürler:)

  77. mE
    mE 20 Mayıs 2013

    üstad teşekkür ederiz. zorlu bir süreç oldu. güncelleme hiç bir şekilde görülmüyordu. nss'den sonra wi-fi da gördü ama yüklemedi, suite'de görmedi. suite yeniden kurdum vs. en sonunda gördü ve yükledi. ama ben haritalarda bir değişiklik farketmedim ve “tuşlar kilitlendikten sonra ekrana çıkan saat ve kaydırma butonu ile tuş kilidini açabilme” de yok bende hala. neden acaba?

  78. Adsız
    Adsız 20 Mayıs 2013

    lütfen yardım nss yükledim ama kod alanlarının hepsi boş başka ne yazmak lazım hata veriyor

  79. ela
    ela 20 Mayıs 2013

    lütfen banada yardım edin

  80. Özgür Göksel
    Özgür Göksel 30 Mayıs 2013

    Kod doğru şekilde işlendi ama V60 hala gözükmüyor güncelleme yok diyor. Başka bilinen kod varmı.

  81. Özgür Göksel
    Özgür Göksel 30 Mayıs 2013

    Nokia suiti yeniden yükle (Onar) deyince güncellemeyi gördü şu an yüklüyor. umarım sonuç güzel olur

  82. Adsız
    Adsız 1 Haziran 2013

    Bunu bilgisayardan degil de telefondan yapamiyo muyuz?

  83. Adsız
    Adsız 2 Haziran 2013

    emeğine sağlık kardeşim saol

  84. Ali Emre KAYAN
    Ali Emre KAYAN 5 Haziran 2013

    kardeşim hard reset attım telefonun rengine göre kod girdim 15 defa denedim ama olmadı yardımcı olabilir misin rica etsem?

  85. Adsız
    Adsız 17 Haziran 2013

    kardeşim dili türkçe demi

  86. nilgün araz
    nilgün araz 23 Haziran 2013

    eywallah kardeşim hepsi güzelde en sonunda demişin ya ''Bilgileri tekrar okutun, ürün kodunuzu karşılaştırın. İşlem başarılı ise programı kapatıp güncelleme işlemine geçebilirsiniz.'' burasını anlamadım neyle karşılaştırcazz ??

  87. Adsız
    Adsız 27 Haziran 2013

    kardeşim ben yaptım hepsini Nokia suitedede kendi güncellemesindede olmuyo

  88. Adsız
    Adsız 27 Haziran 2013

    yapmayı başardım saolasın emeğine saglıkkkk

  89. hayalci
    hayalci 29 Haziran 2013

    kardeşim gerçekten sağol tamda aradığım şeydi birçok yerde aradım bulamadım kısmet burayaymış helal olsun kardeş tüm tşk ler senin olsun

  90. Adsız
    Adsız 23 Temmuz 2013

    dostum ben denedim o nemesis i ama güncelleme bulmadı gene bi açıklasan acil

  91. ZEHRA GÜROL
    ZEHRA GÜROL 12 Ağustos 2013

    ben o programla yaptım güncelleme göründü fakat yüklerken 3.adımda hep hata verdi bağlantı kesildi diyor nasıl giderebilirirm

  92. UMUT BARIŞ
    UMUT BARIŞ 8 Eylül 2013

    slm hamza abi günceleme yaparken telefon kapandı ekran karma karışık oldu ne yapabilirim bana yardım edebilirmisin

  93. Adsız
    Adsız 12 Eylül 2013

    BENİM TELEFONUMU GÖRMÜYO PROGRAM NOKIA PC SUITE UYUMSUZ MOD DIO DIER MODLARDADA TELEFONU GORMUYO

  94. Adsız
    Adsız 12 Eylül 2013

    BENİM TELEFONUMU GÖRMÜYO PROGRAM NOKIA PC SUITE UYUMSUZ MOD DIO DIER MODLARDADA TELEFONU GORMUYO

  95. Adsız
    Adsız 12 Eylül 2013

    BENİM TELEFONUMU GÖRMÜYO PROGRAM NOKIA PC SUITE UYUMSUZ MOD DIO DIER MODLARDADA TELEFONU GORMUYO

  96. Adsız
    Adsız 18 Eylül 2013

    5800 ile ilgili sıkıntım var..

    Geçen gün dokunmatiği bozuldu.. Değiştirttim..

    Ama şu anda çağrı gelince kaydırarak cevaplama yapamıyorum. tuş kilidini açmam gerekiyor..

    Sorun dokunmatiktemi diye telefoncu 3-4 ayrı dokunmatik denedim dedi, olmadı.

    versiyon güncelledik yine olmadı.

    Bu şekilde bir sorunla karşılaşan varmı?

  97. hakan
    hakan 28 Eylül 2013

    allah senden razı olsun dediğini yaptım şak diye gördü güncellemeyi çok sağol

  98. Adsız
    Adsız 30 Eylül 2013

    çok çok teşekkürler 🙂 şimdilik sorunsuz gözüküyor 🙂

  99. gencer
    gencer 12 Ekim 2013

    Ürün kodunu değiştirdikten sonra cihazı kapatıp yeniden açın

  100. Adsız
    Adsız 13 Ekim 2013

    teşekkürler

  101. Adsız
    Adsız 15 Ekim 2013

    Teşekkürler. Nokia suite ile daha önceden bir türlü göremediği yazılım güncellemesini az önce kurabildim. Harikasınız 🙂

  102. Adsız
    Adsız 25 Ekim 2013

    Çok teşekkürler allah razı olsun

  103. Adsız
    Adsız 25 Ekim 2013

    allah senden razı olsun 😀 çooook büyük sevaba girdin 🙂

  104. Adsız
    Adsız 29 Ekim 2013

    İyi günler Hamza bey, iYİ GÜNLER arkadaşlar,
    Nokia 5800 ile ilgili güncelleme bilgilerini okudum.Yardımlarınız için teşekkür ederim.Benim bir sorum daha var bunu cevaplayabilir misiniz veya cevabını nereden bulacağımı da söyleyebilirseniz çok müteşekkir olurum.Nokia 5800 ile yapılan bir camera kaydının telefonda tutulan loğuna nasıl ulaşabiliriz hangi programa sahip olabiliriz .şimdiden teşekkür ederim

  105. soner
    soner 21 Kasım 2013

    Merhaba Hamza Bey ilk iki yolla olmadığı için tarif ettiğiniz nemesis parogramı ile V52 den V60 a terfi ettim, teşekkürler. Ancak makina hafızasındaki boş yer azaldığı (Boş 5,5 mb) içinmidir bilmem telefonum biraz yavaşladı gibi.Saygılar.

  106. Adsız
    Adsız 10 Aralık 2013

    Son olan güncel yazılımıı kendimi bulup yüklüyoor

  107. Adsız
    Adsız 10 Aralık 2013

    kardeşim allah senden bin kere razı olsun çokk dua ettim sana bu gece 🙂 emeğine ellerine sağlık 🙂 allaha emanet ol

  108. Adsız
    Adsız 10 Ocak 2014

    yapıyorum aşağıda done diyo ondan sonra napıcam

  109. Adsız
    Adsız 21 Şubat 2014

    ee hocam ben yapamıyorum bana team viever yardımıyla yaparmısın lütfen şimdi

  110. Adsız
    Adsız 21 Şubat 2014

    sen naasıl yaptın anlatırmısın ?

  111. dinçer koç
    dinçer koç 1 Mart 2014

    Benim Sorunum Telefonuma Güvenlik Kodu Koydum Ve Şimdi Dogru Girmeme Rağmen Açılmıyor Bilgisayara Bağladım Nokia Suite Görmüyor. Kablo ile alakalı mı acaba suan samsung un kablosunu kullanıyorum.Aynı Giriş Ucuna Sahip Ama gormuyor bi el atarmısınız..

  112. Hamza Çaltı
    Hamza Çaltı 3 Nisan 2014

    ben dediklerinizin hepsini yaptım olmadı format atıp tekrar yaptım ama tekrar olmadı yardım edebilirmisiniz

  113. Adsız
    Adsız 23 Nisan 2014

    allah razı olsun. yaptım cok sagollll

  114. Adsız
    Adsız 23 Mayıs 2014

    eyvallah

  115. Ömer ALTI
    Ömer ALTI 31 Mayıs 2014

    Soner kardeş arkada fazla açık uygulama vardır sana tavsiyem Ramblow Pro ile arkadaki gereksiz açık uygulamaları kapat bide bendede az boş alan vardı hard format atınca 75 mb boş alan oldu sana tavsiyem hard format at ama wifi yada internet paketi bulursan yap çünkü müzik çalar ovi haritalar vs. ibi uygulamaları tekrar güncellemen gerekecek.(Çok uzun oldu bee 😀 )

  116. Alper Hayta
    Alper Hayta 19 Ağustos 2014

    Çok teşekkürler:) Sayenizde güncellemeyi yaptım emeğinize sağlık:)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir