"Enter"a basıp içeriğe geçin

Balık Tutmak

Fuar Alanı Göleti

Yine yeniden aynı şeyleri yazmaktan sıkılıyorum fakat böyle başlamak zorunda kalıyorum. Uzun süredir, yine iş yoğunluğu yine iş stresi derken bunlardan kurtulmak için, balık tutmayı keşfettim. Size bundan bahsetmek istiyorum. yaklaşık 2,5 aydır balık hobisiyle uğraşıyorum. Nedense hayvanlara karşı bir sempatim var. Evimde muhabbet kuşu ve akvaryumum(sarı prenseslerim) var.

Yeni iş arkadaşımla bu hobiye merak saldık. Olta falan aldık. Balık tutmadan yarı prof olarak takımları toplamaya başladık ve bayağı da porf oldu. Yaşadığım şehir Afyon da neredeyse gitmediğimiz baraj kalmadı. ilk başlarda burada basit olan levrek balığını tuttuk. Zahmetli oluyor ama tutmak bütün zahmeti karşılıyor. İlk tuttuğumuz da yaklaşık 15 kg falan tutmuşuz. Bayağı zevkli oldu. Forumlardan öğrendiğim terimden yola çıkarak “Avın iyisi avlakta yenedir.” sözünü yerine getiremedik. ateş yakacak odun bulamadık çünkü 🙂 Bu da işin amatörlüğü olsa gerek. Merkeze döndüğümüzde yedik ama affetmedik. Hatta mangalını bile yaptık söylemesi ayıp şu mübarek günlerde.. 🙂
Neyse efenim şu günlerde trofe(Gölde, gölette bulunan en büyük balık) balığını bekliyoruz. Fakat bir türlü nasip kısmet olmadı. Ama kararlıyız bekliyoruz, onu tutacaz..